Tuesday, October 13, 2009

PMR Day --5-- (The Soaring Celebration)


klau dieworg buat countdown PMR habis, aku tak perlu.
sbab sblum PMR, aku dh buat countdown dah.

3,

2,

1,

YAY! WOO WOO!! PMR DAH START!


keh keh. enuff laughin'.
ari ni, paper KH n B. Al-Quran.
KH mmg senang, cannot deny dat tpi mseh de la soklan yg keliru. dan knape tah tak bleh bwk blek kertas KH tuh. setiap tahun mmg canggitu. akta pe tah yg menyebabkan jadi camtu. tgk tangan aku kt atas tuh, mne de kertas. sedeh tul la.

tpi soklan yg agak tough sket ni Arab la.
wlaupun soklan tu dikira senang, tpi tahap kedalaman ilmu Arab aku kurang. tambah2 lagi ilmu bahasa, mmg klau wt latihan bese pun sampai cukup Jumaat pun takkan dpt faseh pnye.
Tawakkaltu A'la Allah. Allah Maha Besar, Allah Maha Pengasih kpd hambanya.
tambahan pulak aku mmg berhasrat nk blajar B. Ad-Din ni sampai la terputus nafas aku.

THIS ISN'T THE END
WE'RE ONLY STEPPED INTO THE 1ST BOX
THE LAST OF THE BOX IS STILL FAR, AWAY

tpi bleh raya sakan la 2 bulan ni, hehe.
nuff said, Curving bullet time!

No comments: